India - Reisverslag uit Udaipur, India van Wytze en Lucille - WaarBenJij.nu India - Reisverslag uit Udaipur, India van Wytze en Lucille - WaarBenJij.nu

India

Door: Wytze

Blijf op de hoogte en volg Wytze en Lucille

22 Januari 2015 | India, Udaipur

Toen zijn we samen met hun en hun driver vertrokken naar een ergens achtergelegen soort van kroegje die wij als toeristen nooit zouden vinden gegaan. Erg veel gezopen met deze gasten en een paar dronken Indiërs, een super avond! De volgende ochtend een klein katertje maar die hebben we lekker kunnen laten bezinken op een super terras in een fort op een berg met uitzicht over de stad Jasailmer Toen de volgende dag op naar de woestijn! En wat valt daar te doen ? Ja juist op een kameel rijden haha wat een hilarisch avontuur!! Erg oncomfortabel maar wat hebben we gelachen! Tot dat er achter ons een kameel op hol sloeg werd Lucille een klein beetje bang haha

Wytze en Lucille

Hallo familie en vrienden! Hier op deze blog zullen we het komende halfjaar jullie een beetje op de hoogte houden van onze reis door Azië. Dus als jullie goed opletten op Facebook, Waar het gedeeld word als er weer wat geschreven is. Zorgen wij er voor dat we iets te vertellen hebben!

Actief sinds 28 Dec. 2014