Fantastisch India1 - Reisverslag uit Udaipur, India van Wytze en Lucille - WaarBenJij.nu Fantastisch India1 - Reisverslag uit Udaipur, India van Wytze en Lucille - WaarBenJij.nu

Fantastisch India1

Door: Wytze

Blijf op de hoogte en volg Wytze en Lucille

31 Januari 2015 | India, Udaipur

Op naar Udaipur ! Een lange maar heel erg mooie rit door de bergen, die de driver met 120 kon handelen als of het niks was! Gordel om en vooral niet naast je kijken want de "quik road" die hij had genomen was niet veel breder dan de auto! Halverwege nog even geluncht met de driver omdat het z'n laatste dag met ons samen was en we vanaf Udaipur met de tuk tuk en trein verder gaan. Aangekomen in de stad eerst naar het hotel om de uber zware rugzakken te lozen. En daarna eens ff een tuk tuk opgezocht om een klein city tourtje te doen. Wat heeel erg mooi was omdat de stad in de bergen lag. Met 3 grote meren midden in de stad. Ik denk in Raharjstan de mooiste stad die we gezien hebben. Had natuurlijk elke stad wel iets moois maar dit was net ff iets mooier en schoner en rustiger dan de rest van alle dorpen en steden die we gezien hebben. Ook hebben we een paar mooie stadstuinen bezocht. Ons hotel had een mooi dak terras waar we uitzagen op 1 van die meren.

Wytze en Lucille

Hallo familie en vrienden! Hier op deze blog zullen we het komende halfjaar jullie een beetje op de hoogte houden van onze reis door Azië. Dus als jullie goed opletten op Facebook, Waar het gedeeld word als er weer wat geschreven is. Zorgen wij er voor dat we iets te vertellen hebben!

Actief sinds 28 Dec. 2014